40 grader heltplötsligt!

haha Omg Jag är BRUNHÅRIIIG!! känns så konstigt, fel och nytt.. Annorlunda! men lägger inte upp bild än... mst ju överaska er (mina nära o kära).. Som jag skrev igår så skulle jag köpa löshår men så blev det inte, affären hade stängt redan :( Så idag Fredag drog jag upp mig själv tidigt som fan och drog in till stan, mötte mamma köpte löshåret (skit bra färg) och sen blev det lunch inne i stockholms stad :)
Efter en massa missade bussar och värme utslag har jag äntligen kommit hem till min mamma för att hämta moppen så jag kan åka till Alicia.
Alltså det är 40 grater ute! helt plötsligt efter alla regniga dagar haha så då är det klart man passar på att bada och njuta av sista sommarlovs dagarna hos ingen mindre än Alicia.
Kisses

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0