BFF?

Alltså just nu känner jag mig sårad, knivhuggen.. Jag vet inte hur jag ska förklara men det ni två gör får mig vilja spy! Det som får mig så jävla sur är hur ni inte ens verkar fatta varför, är ni DUMMA eller?!
Känslo kallat säger jag bara! Först snackade du och jag om det när du grät och mådde skit, jag trösta och sa att det inte var farligt, älskar dig lika mycket för de.. Men nu när jag fått veta mer och verkligen fått in det kan jag inte ens messa med dig utan att vilja gråta och skrika på dig! Det du nyss gjort sätter sig i registret, Föralltid!
Hoppas du förstår mig.
.
Haha ni som inte fattar det här, det är luuungt ;) haha.
Skriver mer senare om Fashion show jag var på idag.
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0