Min väska


Monty - Seglaren (Min favorit just nu!!)
.
Haha har så jävla tråkigt så tänkte berätta om min otroliga väska ;)
Det roliga med min väska är att jag har en liten väska i min stora. Så jag lägger in den stora i skåpet (om jag är i skolan) och har mobil, cigg,penna och kalendern i den lilla.
Sen har jag solbrillorna, glasögonen (dom grymma äkta CHANNEL glajorna, ofc).
Pärlhalsband, snygg armklocka, borste, hår mouse och hårspray... sånt jag kan behöva om jag vill piffa upp mig lite ju. Ciggen, ELLE tidning, block att skriva/rita upp snygga klädstilar/vikiga saker jag bör kommaihåg (låter som värsta geeken, men har jävligt svårt att komma ihåg vissa saker så...) Laptop, som jag då  måste ha med mig till skolan varje dag och får inte lämna i skolan, bär fram och tillbaka -.-.
Sen har jag, nycklar, tuggummi, smink oftast nån tröja ifall vädret blir annorlunda eller om jag är missnöjd med klädvalen... men dom grejerna fick ligga kvar i väskan  så syns inte på bilden haha.
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0