Skolan

I Måndags började jag gymnasiet, fösta ring :p
har en klass på 8 pers, bästa lärarna, schemat och uppgifter! Hahah OMG fan va min inriktning ÄGER alla andras :D.
Stylist, Hår, smink och kläder<3
Prao en gång i veckan i alla 3 åren, På torsdag (imorgon) ska min klass och jag till Stockholms ModeCenters modevising, på fredag ELLE visning och 2 sep Make-up store visningen.. Och fler hoppas vi på att gå på :D.
Fick en Macbook pro från skolan idag och.. Ja allt är allmänt Nice! Skit söta klasskompisar btw :).
börjat 9 och slutat vid 10/11 nu måndag till idag onsdag.
Känns som att det här kmr bli en jävligt nice vecka!
Ska försöka skriva så mycket jag kan hela tiden om vad v i gör, specielt nu när jag har laptop på lektionerna
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0