Tillfällig




Pussycat Dolls ft. Missy Elliott - Whatcha Think About That



Tillfällig header, fixar en skit snygg just nu som kommer sen :)

Idag händer det inte så mycket, bara chilla hemma, love it! Var hos doktorn vid halv 12 och kolla upp en grej... deras reaktion "Jag är inte säker vad det där är men troligtvis en infektion" Ite säker? Vafan det kan va värsta döds krisen!!
Måndag börjar skolan fyfaan vill inte dit! Vill inte gå i den där äckiga skolan med äckliga människor!! :( Haha negativa jag kliver in ;)

Aja har inte så mycket planerat den här veckan.. tror fan jag bara ska njuta av sista veckan ledighet!
När börjar ni skolan igen? Alla mina kompisar börjar den 23 medanst jag mst plågas och börja 16?!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0