Senaste händelserna

Så i torsdags var jag på fashion week och i fredags drog vi (min klass o jag) till ELLE för att se 2 repotage och fotograferas. Skit kul faktiskt! Designern för Fifth avenue shoe repair snackade en massa om hennes klädlinje
och så. Sen var det en stylist för ELLE som snacka och nu är jag så jävla glad över mitt gymnasium val :D.
Efter det så blev vi fotade one-and-one, kulkul.
Drog sen för att kolla affärer och fikade med Frida och Lindah, super trevligt, dom båda är det bästa ;)
Senare kvällen drog jag och Ellinor ut, inte världens bästa lyckade kväll. Först en fest men det va segt så vi drog till en killkompis som sa de va fest men så var de inte de? hah aja det var kul att få vara med Ellinor iaf. Så drog hem och sovöver med filmmys hos henne. (Har tyvärr inga bilder, kamera batteri tog slut)
På lördagen så skulle vi försöka på nytt men blev tvingad att tvätta mammas fönster -.- så haha aa så var den helgen kan man säga :P, chill så.
Söndag hemma fixade lite saker till nästa vecka och sov i timmar, huvudverk!!
Kisses
Carro som jag skulle styla hihi

Frida stylar Lindah

Designen till vänster, skit cool stil med snaggat på högra sidan, till örat ungefär. Höga platåskor, tights och en oversize trlja, allt i svart. Cool tjej säger jag bara!
Efter one-and-one fotograferingen tog vi egna bilder på mattan ;) hahh  (Jag vet, dålig bild på mig)
Dagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0